top of page

伴手禮首選【老協珍 熬雞精】


閒時探親戚朋友想不到買甚麼?買熬雞精做伴手禮吧!

老協珍熬雞精老中青幼孕婦都啱飲。其實我每日都忙碌到爆燈,由早上一早起身煮早餐同飯盒比囝囝,再送佢番學開始我忙碌嘅一天,然後回家食早餐,如果前一天捱夜,我就會喝一包熬雞精,為上班前醒一醒神,再迎接放工過後嘅家庭主婦工作(買餸、家務、陪囝囝做功課、練琴、陪玩、煮晚餐……) 直到深夜。

其實前排囝囝考試期間,我都有比佢飲,等佢可以龍精虎猛咁溫習同返學考試!

我地鐘意飲熬雞精的原因係好味又方便。早上空腹喝,會吸收得更好,只需要將原包熬雞精放係熱水度泡數分鐘,然後直接倒入杯飲就得,因為味道係濃郁嘅雞湯味,所以我鐘意加一啲熱水整杯大啲喝,尤其係冬天期間,手腳成日都係凍冰冰,飲完真係暖入心!

熬雞精以獨門「熬工法」,用老母雞和豬腩排慢工細熬8小時,萃取豐富嘅營養,蛋白質、胺基酸、膠原蛋白,而且通過國際檢驗合格,做到零膽固醇、零味素、零抗生素、零防腐劑、零塑化劑、零激素,亦無添加任何中藥,所以唔同年齡層同體質嘅人都適合飲用。

老協珍熬雞精背景介紹

老協珍熬雞精爆紅5年,如今已經是台灣第一滴雞精品牌,更在2018年荷花OURS《媽媽寶寶》雜誌 榮獲最佳孕期滴雞精品牌首選!而大家知道早前四十歲高齡懷孕的女神徐若瑄,在孕期因發現胎位過低,而必須住院臥床安胎嗎?在辛苦的孕期及產後調理,徐媽媽從台灣帶到新加坡「老協珍熬雞精」與「老協珍燉燕窩」補氣養胎,讓她能夠順利生產,元氣滿滿迎接產後的育兒生活,並在Vivian的Facebook分享之下,老協珍官網掛掉,成為女神級御用的滋補聖物。

想入貨?去萬寧、Mannings plus、永安、荷花、裕華國貨都買得到喔~

老協珍香港官網:https://lxz.com.hk

#熬雞精#滴雞精

bottom of page